Allt och Annat ^^

Hellojj Linnea här!
Idag har jag varit i skolan...
dagens schema: Tystläsning, Bild,Rast, Matte,Lunch, Rast, Svenska, Idrott
Och sen så slutade vi i brandbergen så jag var ungefär hemma kl.15.30
Imorgon (onsdag) så ska jag vara med Veronika :D
Innan bussen gick köpte jag liiite:(bild)

Tuggumin :D

:D gott ^^
Nu kommer lite gamla bilder

Tycker att den är fin :D

;) profilbild
Veckans shema:
Måndag:Träning
Tisdag:Chilla
Onsdag:Va med virre
Torsdag:Träning
Fredag: Gotland
Lördag:Gotland
Söndag:Gotland
Jo jag har ju inte berättat men jag ska åka till Gotland :D
Jag kommer förhoppningsvis att ta med mig min minidata :D
tror ja... hahaa^^
Ska ut och hoppa nu!
Bloggar nog efter maten ! <3


Puss
Linnea<3


Kommentarer
Postat av: Veronika :D

yummi <3

2011-04-12 @ 16:36:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0