Allt om oss <3

Hejj, Linnea här
Idag har vi hoppat studsmatta och vi ska väl fortsätta med det ;)
Kort faxta om mig:
namn:Linnea
Ålder:11 fyller 20 dec
Intresse:Gymnastik
Djur:3 katter
Bästa vän. Veronikaaaaaa <3
favvofärg:Knallrosa

Jag kommer att blogga ungefär en gång om dagen och jag hoppas
att virre också kommer det
nu kommer en bild påå mig

Nu kommer veronika


Hejsan allihopa! :D <3
Som linnea sa så har vi mest hoppat studsmatta today ^^
här är lite fakta om mig :D :
Namn : Veronika
Ålder : 11 fyller 22 oct =)
Smeknamn: Virre
Djur: en hund så klart <3 , finns ingen bättre än han <3 :D
FAvorit färg: Grön ofc <33 ^.^
Intresse: Handboll :D
Bästa vän: Linneaaaaa <3
 
Som ni ser så har båda en bild när vi hoppar studsmatta men det är ju för att vi älskar att hoppa? <333

Bye bye :D

Kommentarer
Postat av: johanna

awsome

2011-04-10 @ 13:49:43
URL: http://solemjohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0