Bio i kväll ^^)

Hejsan alla våra bloggläsare
Linnea här :)
Idag har vi varit ute på ett ställe som heter hals-huk och dära
Grillade vi korv och plockade stenar för på gotland finns det massor med fossiler
fossiler är stenar som det kommit tex.Koraller och annat på fast
det är ju inte riktig korall på stenen
utan det är ju ett märke
Jag tycker det är roligt att leta och allt stenarna är ju vid havet/sjön
så det är mysiigt
och idag var det extra mysigt för att solen lyste på oss :D
fint väder asså :D haha^^
Rubriken "Bio ikväll ^^)" är för att vi ska kolla på...

Hur många Lingon finns det i världen! :D
Många som har sätt den säger att den är helt ok och bra :D
Jaag hoppas i varje fall att den är bra ^^
Men det gör man väl när det är man själv som ska kolla på filmen hahah^^
Vi ska äta lite tidigare middag för att bion börjar klockan 19.00
så det är väl ungefär mat vif 17.00 :D
det var typ Potatis med Ngt kött :D
Gott hoppas jag att det är.
Men i varje fall nu så ska jag väl vara inne på fb och jag kommer förmodligen inte att blogga mera så

Asså inte sista inlägget för mig men asså sista inlägget för i dag :D
hahaha^^  missförstå inte detta! <3

Men hejdå

//Linnea

Kommentarer
Postat av: Veronika :D

hoppas jag inte missförstår det ;) <3

2011-04-17 @ 17:02:21
Postat av: ROBIN HOOD

Åh, berätta, hur var filmen? :)

2011-04-20 @ 21:25:48
URL: http://robinhoods.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0