Godmorgon ^^

Hallojj
Idag är det vanlig skola -.-
haha^^ men i varje fall börjar lite senare.
Men detta kommer inte att bli något långt inlägg ska ni veta;)
Men jag måste snart börja göra mig i ordning och så
sen i kväll har jag träning.
Kanske bloggar innan den
om inte Johanna har datan elr pappa
Eller så hoppar jag studsmatta :D
nu kommer några bilder på mina katter

Zigge <3

Effy <3


Har en till och en kattängel ...
Men dom hittade jag inga bilder på just nu.

Jag kan göra....




Jag dissar:att allt man vill ha är dyrt!

Jag hissar: Att sommaren kommer fram :D



Nu ska jag börja med att fixa mig

//Linnea

Kommentarer
Postat av: Veronika :D

hihi det är bra att du bloggar med <333 :D hihi

2011-04-11 @ 15:20:45
Postat av: Ida

Fett söta katter :D

2011-04-11 @ 16:25:58
URL: http://ipeterson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0