Nu Talang

Hejj Linnea här.
Jag kollar just nu på talang... :)
tror att jag ska byta till Varning för barn nu :) hhahaha ^^
najsigt, skönt att det är Lördag i dag
Bloggar kanske på morronen för jag ska faktis till
Ornö i morgon :D vi ska för det mesta städa och sånt där.
Jag kanske efter jag har kollat på BB så kanske jag kan testa att
blogga på mobilen men jag vet inte i fall det går.
Och i fall jag kommer i håg ... ^^ haha
Nu kommer lite bilder på dom program jag ska kolla på.




hihii :)
Nu så kommer bilder på mig som jag är nu och varning för barn och en bild på ornö :D

;)

hihi jag just nu

Peace

Dagens Outfit ;P

Jag och min katt Effy (Elfrid)

haha^^´

Mee
Nu kommer en bild på Ornö

Våran egna badplats :)


Puss och Kram
eran egna Linnea<3

Kommentarer
Postat av: Veronika :D

Det var jätte kul där förut !!! :)

2011-04-30 @ 10:08:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0