Sista...

Hejj Linnea här.
Idag är det sista dagen här på underbara gotland... :/
Jag vill ju stanna men jag vill ju endå komma hem och träffa underbara veronika<3
sånt är svårt ibland haha^^
Jag och Johanna ska för det mesta hjälpa Farmor i trädgården men vi ska också
Cykla en sväng till Konsum och köpa Glass igen hahahaha^^
Gott, är det faktis "tvungen" är man bara att göra :D
Jag ska vara med veronika i morgon :)
vi ska väl hoppa studsmatta... ! som jag har saknat <3
Och en sak jag mer har saknat är mina katter <333
Fast en gång när jag ringde och sa godnatt till pappa då så
hörde jag att effy mjaua <33
Sötnööt <3 fast det är inte bra Effy som är en sötnöt det är alla mina andra katter också
och Veronika <33
Saknar alla mina vänner.
När jag kommer hem så kan jag visa ett par frön som jag ska
plantera jaaaaaa <3
Kommer vara massor hihii^^
Men nu så kan jag inte blogga mer.

Puss och kram Linnea <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0