Blå lagunen!

 VARNING FÖR LÅNGT INLÄGG
HejjHejj Nea här :D
Förlåt att jag inte har bloggat så mycket idag :/..
Har faktis en anledning.. för att Internet funkade inte..
Så Pappa försökte och då hjälpte markus till så att det funkade :D
Happy Happy :)
Jaja.. nu ska jag inte prata så mycket om det..
Utan jag tänkte gå över till RUBRIKEN Yeaahh :)

Idag har vi varit på marknad i fårösund :)
Helt okej.., jag köpte strumpor ^^ HAHAH <3 men det var så hära 14 st strumpor för 100:-
Och det är väldigt billigt ju eller? :o 
Jag köpte med olika motiv.. En var speciellt söt :D
det var pingviner på :D <3 tänkte på poppers pingviner då ^^ Och på Veronika :D
Vet inte varför jag gjorde det men men.. :o hahah <3
och sen så köpte jag ett par KNALLROSA Örhängen :D med smilisar :)
Sen så köpte jag en ring :D finaste ringen jag har sett :D
Det var som en krona :) fast liten :D , Fin fin fin :)
Sen efter det.. så ..:
 badade vi  först på någon konstigt ställe.. fråga mig inte vart! HAHAH^^
aa men det var väll inte någon badstrand vi kommer åka till igen.. HAHAH
Det var MÅNGA Magneter där :/
och mycket sjögräääääs ursccch! :/
Fast efter det så åkte vi lite hit och dit HAHAH :)
sen så såg vi en LOPPIS skylt :) så vi åkte och kollade :D
det var där jag köpte örhängena :) , Dom var helt nya..
Johanna köpte: Gröna/gula sånna örhängen :)
Och slingor i KNALLGRÖNT OCH KNALLROSA :) skit coola!!!
HAHA <3 :) sen så efter det åkte vi till BLÅ LAGUNEN..
skit coolt :*
sen så när vi kom dit så visste vi att det var jätte djupt där..
så när vi gick dära så var det jätte fint och så..
vi badade JÄTTE länge :D
fast man kunde inte gå för låångt ut då var det  inte så
att man kunde stå..
För det är 40 m djup där nästan precis när man går i .. :o
Fast det var jätte varmt :P

Blå lagunen :D <3 fint va?

Efter det så tog vi en glass :)
Jag tog en Storstrut :D <3 MUMS :)

sen när vi kom hem så åt vi grillat kött med potatis :) JÄTTE GOTT
Nu så ska jag ta och hoppa i säng xD HAHAH

blå lagunen är mitt nya favvo badställe :D
Aja.. Puss godnatt have a najs dream :D
 //Linnea Solem<3


Kommentarer
Postat av: veronika =D

hahaha menar samma kommentar som jag kommenterade på neaochpea bloggen :)

2011-07-31 @ 12:06:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0