dag 3 : en familjemedlem

marx min hundishh :)
hej bloggen! det kanske är lite tråkigt att jag bara gör bild inlägg så nu skriver jag lite också 
Igår så kom min morfar och sovde över och det var nice Vi grillade vid min gård och sen på kvällen så spelade vi kort till typ 12 haha jag vann en gång och fick typ 20 kr för det hihi och sen så fick vi 200 till av morfar som present typ Och sen på slutet när vi körde så förlorade jag och då tyckte mamma lite synd om mig så då fick jag 20 kronor till haha 
Men aa så morfar åkte hem idag och nu så sitter jag här Vaknade vid 11 och åt precis frukost =)
hmm juste på tisdag ska jag till grönan med cristina det ska bli super kul :DDD vi får se vad jag åker är ganska höjdrädd så i dont know vad jag kommer åka ;) jipppii sen direkt efter ska jag till landet också haha 
yeyy <3
// veronika <3 .p.s. Saknar er johanna och linnea! ://<3 .d.s.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0