=)

Hej <3
Idag har jag varit med linnea och johanna ( https://systrarnasolem.blogg.se )
och sovit öveR :) vi skulle igentligen sovit i tält men sen på kvällen så hörde vi läskig musik och nån som skrek :O så vi blev super rädda och sprang in hehe :/
Igår gjorde vi en show som blev Super braig! (:
vi visade upp den för doms pappa, hihi och sen så gjorde vi en video som Johanna ska lägga upp på fejjan :)
Och innan showen eller efter (?) så tog jag och lillan lite bilder :) fast jojjon var också med på några när vi tog i studsmattan :) men annars så var det nog bara jag och lillan <3
hon ska också lägga upp dom på fejjan, Men vi lägger självklart upp dom hör också =)

Igår så åt vi också hem gjord glass! super goddiiii =D yummiii <3

Jag var tvungen att gå hem 12 för mammi ville det för vi skulle till centrum :/
Där så åt vi vid taco bar och jag handlade en grön super bra studsboll och ett linne O:)
nu är jag hemma och det har jag varit ett tag <3
saknar dom redan <3
Juste imorgon ska jag till pappa på landet, där ska jag ta massor av bilder och lägga upp. :) Och just nu så ska jag visa en bild som jag tog när jag var i muskö med Cristina , Jag var där i två dagar och det var förra helgen hihi :)
Kram Verran hehe <3
P.S Gör snart ett till inlägg om vad jag ska packa till imorn, Så håll utskik! :)

Kommentarer
Postat av: Johanna/Linnea

det var super roligt! :)

Nästa gång bio/ johanna! <33

2011-07-05 @ 17:47:43
URL: http://systrarnasolem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0