Saknar dejj för mycket just nu :*

Hejj det är Linnea här ;)
Som veronika skrev så har vi typ övergivit bloggen..
Men jag vill ju såklart ha en med veronika <3
Men.. , bloggen känns så tråkig..
Jag vet bara inte varför..?
Men vi vet inte hur som helst..
Vi kanske får ta bort denna blogg och bara börja om? eller?
det känns som om vi inte har några läsare heller.. :/
Venne.. ,, men aja.. nu går vi till ämnet:rubriken ;D

Veronika <3
SAKNAR DEJJ <3 hur mycket som helst <33
Du är så snäll,Rolig,Knasig(brasätt),Fin,Söt,Min söötis, allt är du
du betyder allt du känns som en syster jag älskar dej <3
du är alltid min syster för evigt <3 :*
Puss <3 :*



Hejdå nu ska jag ut till loppisen <3


Kommentarer
Postat av: Emy

Fin blogg du med :) Fortsätt läsa min blogg och prenumerera gärna på den! :D

Kram

2011-07-28 @ 19:39:49
URL: http://emyjonsson.blogg.se/
Postat av: veronika =D

aww!!!! :) du är så söt <3 alltid bäst och gulligast i världen ! <3 detsamma du kommer alltid vara som en syter för mig :) Love u forever !!! <3333 kram veronika :)

2011-07-28 @ 20:06:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0