<3

Hejj :) linnea har vi fortfarande kvar bloggen eller har vi övergivit den? :// för jag vet faktiskt inte.. ingen av oss bloggar så sprecielt mycket.. :// men aja nu ska jag göra ett inlägg :)
Hejj igen! :)
idag har jag varit med kate och badat :) Sen har vi inte gjort så mkt mer eftersom det har regnat lite så.., men det var även kuligt =)
Sen så har jag ätit och druckigt varm choklad och chillat typ hihi :)
Nu kollar jag på 2 ½ men och gör ett inlägg :) passar på så länge jag inte har så mkt att göra hehe, för på sommaren så har man ju nästan bara kul hela tiden så då har man inte så mkt tid för bloggar och sånt, :))
Juste :) jag kom hem från halmstad igår och det var verkligen super kul där!!!! <3 vi ska åka dit nästa år igen och igen och igen alltså varje år hehe :))
JAg har en dålig nyhet :(((
Det var att jag tänkte köpa en present till linnea och johanna men jag hade glömt mina pengar hemma så det får bli nästa år :// Det var jätte fina saker som fanns vid torgen där<3 :)
men det får dom nästa år då :((
Aja <3 saknar er linnea och johanna!!! :/ <333
Cristina är i spanien och kommer hem imorgon :) eftersom vi ska till grönan längtar men det är nog nästa vecka :))) Men längtar ännu mer tills linnea och johanna kommer hem :) Biooooooo längtaaaaaaaaar <33333333333
Kram virresnirresnarresnopp veronika! <3
muppad bild ^^

Kommentarer
Postat av: Johanna

awii saknar dejj också <3

2011-07-27 @ 15:03:04
URL: http://neaochpea.blogg.se/
Postat av: Linnea..

det var från mej linnea ;)

2011-07-27 @ 15:03:37
URL: http://neaochpea.blogg.se/
Postat av: johanna

Oh, vad gullig du är puss

2011-07-27 @ 19:22:07
URL: http://johannascrazylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0