Godmorgon ;)

Hejsan Linnea här ;)
Jojjon håller på att göra fukost till mejj :)
Yeyy.. :P
Jag ska titta på film medans jag äter den :P
Yeahh , Jag bestämde nyss att jag och verran skulle vara
under sommarlovet och kolla på bio sedan så skulle hon sova här
Säkert blir det tältet ;) Yeyy <3 hehehe
Jag vet inte vad jaag ska göra idag frågade verroo men hon
hade eken cup (handboll för er som inte vet...)
Men jag hoppas att deras lag vinner :)
Lycka till Veronikas lag ;P , Gör ett fint mål nue <3
hhihiih :P vet inte vad jag ska kolla på för film XD
Vi har ju inte liksom bara lite filmer hemma utan måååååååååånga :)
Nu så ska jag välja film Puss <3
Kommer flera inlägg från mejj senare

Kyss


Kommentarer
Postat av: veronika :D

hihi kul det ska bli ( bio:D )

2011-06-17 @ 19:33:38
Postat av: Johanna/Linnea

aa

2011-06-18 @ 13:26:20
URL: http://systrarnasolem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0