Veronika här! <3

Hej! min midsommar har varit jätte roliG! =) Jag åkte ju till Uppsala Och träffade min morfar :P Vi sovde över där 1 natt, och ja.. Vi ska åka dit i slutet av sommaren igen :) Min hund har super kul där eftersom det är så stor tomt hehe för jag bor ju i lägenhet :)
hmm... Juste SORRY jag tog aldrig några bilder.. ( TRÅKIGA JAG ) Men jag har bilder från Midsommar typ 2008? då var maxii jätte liten hihi :) Då var jag hos morfar med, För vi firar altid midsommar hos morfar typ =D

Och nu till igår =)
Igår var jag med kate och sebbe ( hennes pojkvän, hehe ) och då så gick vi till rudan och badade, och sen så bla bla bla.. men sen så gick sebbe hem och jag och kate åt mat,Sen kom vi på att vi kunde sova över hihi
Vi la oss typ 2 och gick upp 11 Och idag så badade vi vid rudan typ hela dagen =) Jag kom precis hem hehe :)
// Veronika :D

Kommentarer
Postat av: Johanna/Linnea

hihi, varför gick inte du med din pojkvän och badade med! :) ???

2011-06-28 @ 15:29:41
URL: http://systrarnasolem.blogg.se/
Postat av: Johanna/Linnea

Sv: Nej tyvärr inte något att gissningarna rätt.. på skorna! Du får inte gissa igen... kram :)

2011-07-01 @ 19:05:57
URL: http://systrarnasolem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0