Våran dag!

Hejsan Veronika häR! <3
Just nu är jag hos linnea =) och skriver ett inlägg,
vi skulle typ turas om att skriva i bloggen <3 så snart kommer hon och skriver =)
Vi har precis varit i centrum och ätit på donken och ätit happymeal och glass =)
 och köpt en barbapapa nyckelring to me :D
här är den:
 
 GULLIG =D
Nu kommer Linnea :P


Hejsan !
Linnea här ;)
Idag har jag varit med Verran heheh <3
Vi har gjort allt det virre har skrivit (längreupp)
Snart så kommer vi säkert bara att hoppa studsmatta... ;)
Faast vi måste vänta tills den blir torr ;(
Det regnade ju nyss (blääh:(..)
Idag så kommer min sysling Maja :P Yeyy!!!
Venne vad vi ska hitta på men det kommer vi säkerligen på ;P
Yeaahh :)
i morgon så kommer jag att fira midsommar hos släktingar ;P
Sen kommer jag att följa med Maja och hennes Familj till dom
:) yeoo Hahah
nu kommer några bilder
Not. för det funkar inte.

Hejdå


Kommentarer
Postat av: linnea b

blogga mer =)

2011-06-25 @ 16:10:18
URL: http://sosweetie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0